Social Icons

blogger widget

Pages

Tuesday, July 06, 2004

Jumaat..

Assalamualaikum wbt..

Jumaat aku pi Sino Irish cari tiket nikit belon, Wan Yus pun ada sekali.. hmmm.. asal2nya nak balik 16 Julai petang, tup2 tukar jadi flight pagi.. lagi awallah nampaknya.. Insya Allah aku kan pulang bersama2 dengan Wan Yus, x delah boring sangat.. dah bertahun aku kembali ke tanah air naik kapterbang sorang2, so at least xdelah bosan sgt, ada lah sparring partner nak berargument sepanjang 12-16 jam penerbangan... Jangan kena DVT kat mulut dah..

Dan hari Jumaat ini jualah aku dapat solat Jumaat berjemaah di Dublin Mosque setelah sekian lama solat di St James Hosp. Aduhai..

Oh Ya, pada pagi Jumaat, aku telah berjaya TT duit ke Malaysia, hopefully sampailah.. kalo x sia2 keje penat2.. Thanks to Tariq, dptlah aku settlekan a few things tanpa membasahkan baju aku.. Cuaca pada musim panas agak tidak tentu hala.. kalau pagi panas, belum pasti petang kan panas selamanya..

Seusai menunaikan solat Jumaat, aku berangkat dengan Wan Yus ke Dundalk buat pertama kalinya jua dalam hidupku.. Kami singgah di Drogheda sambil pekena Chicken Hut.. (Ehh! betui ka ni, macam salah fakta je)

Selesai urusan di rumah Wan Yus di Dundalk, kami meronda sekitar DUndalk.. melihat pemandangan tepi laut yang indah.. Aku malas nak citer panjang, taqpi korang boleh dapatkan citer sebenar di... mijiemojo.blogspot.com

Kenapa kukatakan kisah sebenar? Kerana aku hanya pi ke Dundalk pada hari Sabtu sebenarnya selepas abis shipping.. aku pun dah ingat2 lupa.. heheh..

wokeh... perut meragam plak.. ./.;##[[]<

salamss

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

jjjhhbkjljljl;k
 
Blogger Templates