Social Icons

blogger widget

Pages

Saturday, July 10, 2004

Sabtu

A'kum wbt..

Update sabtu minggu lepas..

pagi shipping barang... banyak brg yang kena angkut naik lori kontena.. nampak macam kecik tapi bila isi2 alhamdulillah muat jer..

habis dah clear bilik aku.. hari tu barang penuh sampai nak bernafas pun semput.. alhamdulillah

petang teman wan yus pi dundalk.. balik aku drive.. wiper tercabut sebab aku bawak keta lelaju sgt pastu aku pasang wiper tanpa tekan punat air.. heheh.. cian wan yus.. sori ek.. aku berenti tergesa2 tepi jalan, habis tayar sangkut.. kitorang terpaksa tolak keta.. wan yus bawak keta lepas tu.. mungkin dia serik tengok aku drive macam pengganas.. dahle takde lesen..

sampai umah kul 11 malam.. penat.. tidur sampai pagi...

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

jjjhhbkjljljl;k
 
Blogger Templates