Social Icons

blogger widget

Pages

Monday, August 17, 2009

Aduhai...

Ini sms yg kuterima pagi ini dari alumni angkatan ke 007 ESQ165

A'kum Bapak Andy & Bapak Akmal! Semoga bapak, anak & isteri dirahmati Allah SWT. Saya amat bersyukur to ALLAH SWT kerna menemukan saya dgn Pak Andy & Pak Akmal. Actually saya ada masalah pagi tadi. Semasa saya sembahyang tahajud air mata saya mengalir & hampir2 saya tidak dapat meneruskan solat saya... Alhamdulillah syukur kpd ILAHI yang menciptakan hambamu ini sebagai serang MUSLIM.

Semoga pertemuan kita selama 3 hari akan menjadi persahabatan yang abadi. Salam... (salam semut) - Alumni ESQ. Angkatan 007 Kota Bharu.

Nota: Alangkah indahnya apabila anda dikurniakan 110 orang sahabat yang bertemu dan berpisah kerana Allah.. sama2 menangis kerana ALLAH? Ya Allah, janganlah kau sesatka kami setelah engkau kurniakan nikmat hidayah kepada kami.. Amin...

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

jjjhhbkjljljl;k
 
Blogger Templates