Social Icons

blogger widget

Pages

Wednesday, August 12, 2009

Esok ESQ165

Sebermulanya, blog ini mungkin kembali bercambah seiring dengan pemergianku ke ESQ165 esok.. Sebenarnya aku masih berkira2 sama ada nak pergi ataupun tidak.. memandangkan keadaan kesihatan yang kurang memberangsangkan.. Apapun, aku bersyukur kerana demam sudahpun kebah, dan tenaga sudah bertambah.. berkat selawat Sayyidinal kiram Sallahu alaihi wasallam.. Mungkin esok menjanjikan kesihatan yang pulih? Allahu a'lam..

Sila google ESQ 165 atau youtube ESQ165, bagi yang enggak mengenali apa itu ESQ165.. Harapanku, program seumpama ini mampu mencambahkan dunia training Islami dan membina suatu budaya Islami yang menyeluruhi emosi, spiritual dan IQ ..

Akhir kalam, sematkan kalimah Asmaul Husna di dalam jiwa, hentam dada anda dengan selawat ke atas junjungan mulia Rasulul Amin Muhammad Sallahu alaihi wasallam.. Alangkah kerdilnya kita di hadapan Allah kelak.. Moga2 selawat yang terucap menjadi asbab diangkatkan azab, dimudahkan hisab dan dibukakan kolam raudhah bagi insan kerdil ini.. Allahu ..

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

jjjhhbkjljljl;k
 
Blogger Templates