Social Icons

blogger widget

Pages

Monday, January 16, 2006

hari ini gua ada buat locum tapi..

semalam ada orang call minta tolong buat locum kat klinik dia kat tumpat. Alamak, Tumpat jauh la beb.. gumam hatiku.. tapi aku berubah hati bila tawaran locum dia mahal dari rate biasa kelantan..mesti korang ingat aku tamak..Heheh, tak tamak cuma buat apa pi jauh2 kalau bayar 20 linggit sejam..

pagi2 dah kena uji ngan Tuhan, tayar kereta bocor kena paku.. aku tak perasan tapi ada kereta horn bagitau.. tupun aku tak check.. dah sampai tumpat barulah aku check.. tayar flat wooo..

akupun start buat locum.. busy gak.. ramai orang loghat siam hari ni.. kebanyakannya orang kampung.. ada yang minta injection family planning. Ada yang pening kepala, sakit urat, demam selsema, nappy rash etc..

seronok gak tapi sibuk sket. dulu masa first time buat locum kat klinik perdana 5-6 orang pesakit je dlm 3 jam.. byk aku surf internet je..

Rezeki aku la.. dapatlah duit sket buat bayar hutang.. saman trafik tak bayar lagi.. ish2..

setiap kali pi KL mesti ada surat saman.. boring2..

petang ni kena keja plak kat hospital.. adeh.. ngantuk la plak..

gitulah hidupku.. isteri on call kat spital.. internet la buat teman.. terasa nak karang sajak plak.. nantilah bila sempat...

wokeh, nak mandi, solat zohor siap2 pi keja.. Moga aku bekerja ikhlas kerana ALLAH..

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

jjjhhbkjljljl;k
 
Blogger Templates